Posted by: Bænkevarmer | maj 3, 2008

West Ham gengælder tjenesten + Everton preview

Sidste år vandt West Ham på Old Trafford. Det var sæsonens sidste spillerunde, Man U havde allerede vundet mesterskabet og West Ham skulle vinde for at blive i ligaen.

Før dagens kamp sagde West Hams manager Allan Pardew, at det ville være moralsk forkert hvis ikke Manchester United var mestre efter sæsonens sidste spillerunde.

Var det kun mig eller var West Hams indstilling bare en anelse somerferieagtigt? Det eneste ordentlige mål Manchester scorede var Carlos Tevez’ tordendrøn fra 30 meter. West Hams forsvar havde så tralvt med at bakke væk fra Ronaldo og Carrick, at jeg med min DAI B-række erfaring kunne have valset de mål ind. Det mindste man kunne have forventet af West Ham var bare lidt indstilling. Mange tak – narhoveder.

Og når nu man snakker om narhoveder, så Nani – imponerende hvordan han nikkede Lukas Neill to skaller og derefter lagde sig ned i græsset og ømmede sig. Det er en af grundene til, at jeg håber Portugal til sommer ryger ud som en af de første i gruppespillet – med spillere som Ronaldo(som i dag fik en advarsel for et karatespark i maven på en West Ham spiller) og Nani må det være det mest usympatiske landshold i verden – det mest usympatiske hold i verden er jo …. U.

Jeg har dog ændret min holdning til Wes Brown efter dagens kamp. Han må være verdens heldigste spiller. Jeg har længe været af den overbevisning, at han bare var elendig, men se United bliver stadig ved med at vinde, selv når de har ham på banen. Idag præsterede han at bowle – ligesom i cricket, og ja med hænderne – bolden ud af straffesparksfeltet. Minimum straffespark og eventuelt rødt kort til Brown, men nej frispark til ham. Verdens heldigste spiller.

I forgårs nævnte jeg, at jeg ville opdatere lidt med nyheder om Edelmans afgang, men egentlig så giver de andre arsenal – sites mere teknisk og detaljeret info om dette end jeg kan, så tjek arseblog og goonerholic for mere info.

Flamini har ikke underskrevet – med en anden klub – endnu. Rygtet siger nu, at Milan tilbyder ham 144 tusind pund om ugen med signing on-fee inkl. Det betyder nok et farvel til Flamini og mere spilletid til Song, Diaby og Denilson næste sæson. Jeg tror ikke vi køber en erstatning.

Jay Simpson er blevet kåret til årets spiller i the Coca-Cola League One. Han spiller højrefløj, så måske er det ikke helt dumt at give ham chancen næste år på Carling Cup holdet.

Imorgen er det Everton. Vi har ikke længere en chance for at vinde mesterskabet, så mon ikke Le Boss giver et par af de unge drenge chancen. Sejr eller uafgjort vil dog betyde, at vi i denne sæson ikke har tabt på the Emirates. Imorgen kan vi måske se en Phil Senderos vende tilbage til holdet. Jeg har sku lidt ondt af Senderos – efter en virkelig stabil periode på holdet bliver han sat i skammekrogen, når Gallas og Toure egentlig er dem der fortjente at blive kritiseret. Mit bud på holdet imorgen vil være.

            Fabianski

Hoyte Senderos Gallas Clichy

Song Denilson Cesc Theo

Bendtner Ade

Bænk, Jens, Djourou, Eboue, Flamini + plus en ung angriber(måske Barazite)

Robin er ude igen (som en sikkerhedsforanstaltning – for Hollands skyld?), og det er måske lidt satset med Song på højre.

Ses,

Go Gunners


Kommentarer

  1. http://es.youtube.com/watch?v=anwlpTgbQTE


Skriv en kommentar

Kategorier