Posted by: Bænkevarmer | august 4, 2008

Vi er ikke forsvundet helt.

Det er min sidste uge i Marokko og jeg har mere tralvt end jeg regnet med. Havde skrevet e blog i torsdags, men fik ikke udgivet den. Lørdag da jeg var online igen var den absolut uddateret. Sorry, det er ikke godt nok. 

Tilgengæld fik jeg lejlighed til at se Arsenal – Juventus i weekenden. Vi tabte 0-1 på et mål af David Trezeguet. Han var en meter offside, men resultatet betyder ikke det store. Førsteholdet er ved at være fundet til næste sæson, der dog kommet nogle nye ansigter ind i billedet. Et par generelle tanker.

Niklas Bendtner er lige bag både RvP og Adebayor i angrebshierarkiet – i år får han rigtig meget spilletid.

Jack Wilshire er det største britiske talent siden Wayne Rooney. Wenger kan ikke undgå at give ham chancen i Premier League i år. Især nu hvor holdene kan have 7 udskiftere på bænken.

Gallas forbliver Arsenal kaptajn i år – jeg er ikke færdig med dette punkt.

Ses

Skriv et svar

Kategorier

